Tuesday, May 31, 2005

Test

Hemkommen efter en lång Memorial Day helg i New York. Härlig resa i Rs sällskap med återbesök bland våra favoritställen från förut och besök på nya ställen. Jag ska skramla fram lite bilder senare. Just nu befinner jag mig dock i halvkoma och orkar bara med ett litet test. Inte ett helt överraskande resultat eftersom jag räknar mig som övertygad ateist och har gjort sedan jag lämnade barnkyrkokören när jag var 12 eller nåt :-) (tested funnet hos Siv)

You scored as atheism. You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul.

Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God.

atheism

100%

Satanism

75%

Paganism

50%

Buddhism

46%

Christianity

33%

agnosticism

25%

Islam

21%

Judaism

17%

Hinduism

0%

Which religion is the right one for you? (new version)
created with QuizFarm.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home